„V rámci věrnostního programu, který zavádíme, se počítají bezhotovostní platby provedené debetní i kreditní kartou v obchodě či na internetu. Hodnota nákupu musí činit minimálně 250 Kč,“ vysvětluje Miroslav Seidl, marketingový ředitel Poštovní spořitelny.
Program funguje pro všechny majitele Postžirových účtů a Postkont, kteří mají k účtu zřízenu alespoň jednu kartu, a také pro všechny držitele kreditních karet. Sbírat body tak lze za platby všemi typy Maxkaret, platebních karet VISA nebo MasterCard.
Poštovní spořitelna si od spuštění věrnostního programu slibuje zvýšení zájmu o platební karty a bezhotovostní platební styk, nárůst počtu i objemu těchto transakcí. „Chceme naše klienty přesvědčit, že placení kartou je na rozdíl od hotovostní transakce bezpečnější, praktičtější a nyní i výhodné,“ zdůvodňuje zavedení programu Seidl.
Nasbírané body z bezhotovostních plateb se připisují na speciální bodový účet, který je společný pro všechny debetní karty vydané k jednomu účtu. Transakce provedené kreditní kartou se evidují na zvláštní bodový účet. Za každých 50 Kč se klientům připočte jeden bod, minimální částka transakce pro získání bonusových bodů je 250 Kč (tedy minimálně pět bodů).
O stavu svého bodového účtu budou všichni klienti informování prostřednictvím dodatku k výpisům nebo jej lze ověřit na bezplatní telefonní lince 800 210 210. „Nasbírané body lze kdykoliv vyměnit za dárky z katalogu, který zveřejníme na webových stránkách www.postovnisporitelna.cz a jeho zkrácenou a aktualizovanou verzi přiložíme ke každému výpisů z účtů nebo kreditních karet,“ doplňuje Seidl. Do katalogu jsou zařazeny odměny tak, aby si vybral opravdu každý - potřeby do domácnosti, outdoorové vybavení, společenské hry, PC technika, CD/DVD.
Poštovní spořitelna v současné době spravuje přes jeden milión platebních karet. Maxkarta Poštovní spořitelny byla v roce 1998 první čipovou kartou v České republice.