Vodafone vstoupí na trh velkých firemních zákazníků

05.09.2007 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 5. září (ČTK) - Mobilní operátor Vodafone CR vstoupí do segmentu velkých firemních zákazníků. Společnost, která se dosud zaměřovala na domácnosti a menší podniky a živnostníky, v nové nabídce propojila mobilní, pevné a datové komunikační služby do jedné vnitrofiremní sítě. Oznámila to v tiskové zprávě.

"Vodafone OneNet osloví firmy kompletní nabídkou a atraktivní cenovou politikou, podobně jako v začátcích Oskara. Na rozdíl od Oskara však dnes Vodafone vstupuje do zcela nového tržního segmentu velkých firemních zákazníků," uvedl generální ředitel Grahame Maher. Dosud v tomto segmentu působily jen konkurenční T-Mobile a O2.

Firma nabídne neomezené volání v rámci vnitrofiremní sítě a kompletní telekomunikační služby spojené s jedinou smlouvou, fakturou a servisem. Ceny i řešení služeb v rámci nabídky Vodafone OneNet budou šité na míru individuálním potřebám jednotlivých zákazníků. Na poskytování pevných linek spolupracuje Vodafone se společností Radiokomunikace a jednotlivé služby chce spouštět postupně od září.

Se zvoleným tarifem získá zákazník měsíční kredit na úrovni celé společnosti, který bude čerpat při volání mimo firmu po celé ČR a při odeslání SMS. Nejnižší měsíční kredit pro firmu je 5950 korun a dále podnik platí 178,50 Kč za používání mobilního čísla a 142,80 Kč za pevnou linku, případně 297,50 Kč pro pevnou i mobilní linku.

Vodafone je nejmenší ze tří tuzemských mobilních operátorů. V pololetí firma registrovala 2,525 milionu aktivních mobilních čísel.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK