V současné chvíli je zaregistrováno již přes 80 účastníků a potěšitelné je, že toto téma oslovuje i „malé podnikatele“, kteří se takovýchto setkání jinak účastní spíše výjimečně.
Výzkumy spotřebitelského trhu však potvrzují, že poptávková strana vstupuje do nové vývojové etapy a že malým prodejnám rozhodně neodzvonilo. Jestliže před 10 lety hrály tehdejší trendy poptávky ve prospěch hypermarketů a před 3 roky favorizovaly diskont, nyní se otevírá nový prostor pro rozvoj convenience stores – formátu pro spotřebitele se specifickým životním stylem, pro něž je typický nedostatek času a relativní dostatek peněz.
Konference Convenience nabídne informace o tom, jak na tyto trendy reagují obchodníci. V rámci programu například představí společnost Tesco svůj nový formát Tesco Expres a obchodní ředitel firmy Lekkerland zhodnotí dopady trendů v oblasti convenience retailingu na podnikání velkoobchodů. Program partnerství podporující rozvoj malých nezávislých prodejen představí Tomáš Zanáška, Trade Manager společnosti Makro Cash Cash & Carry ČR. S velkým zájmem je očekávána prezentace Magdy Zimné, konzultantky pro maloobchod z GfK Polonia. Zkušenosti z Polska, kde si convenience stores stále udržují zásadní tržní podíl, mohou být cennou inspirací i pro náš trh (zejména v souvislosti s investicí skupiny Penta do polské sítě Žabka jako základního kamene pro rozvoj convenience retailu v dalších zemích). V závěrečné diskusi kromě řečníků obou bloků vystoupí i zástupci společností Coca-Cola Beverages a OMV.
Lze tedy očekávat, že diskuse na konferenci Retail in Detail/Convenience bude nepochybně velmi zajímavá.
Více informací a on-line registrace: www.retail21.cz/retailindetail
Kontakt: programový garant – Zdeněk Skála (skala@incoma.cz), sekretariát konference (konference@incoma.cz)