Komerční bance nefungovalo dopoledne internetové bankovnictví

01.10.2007 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 1. října (ČTK) - Klienti Komerční banky nemohli dnes dopoledne využívat kvůli výpadku služeb internetového bankovnictví. Informaci serveru iDnes potvrdila na dotaz ČTK mluvčí banky Romana Ondrušková. Důvodem výpadku podle ní byla technická závada, která způsobila zpoždění v aktualizaci dat a následnou nedostupnost internetového bankovnictví.

"Od 12:00 hodin jsou aplikace internetového bankovnictví již plně dostupné," sdělila ČTK.

Problémům s dostupností přímého bankovnictví a nefunkčností některých bankomatů čelila Komerční banka i v polovině srpna. Důvodem byl tehdy výpadek elektrického proudu v budově banky na Václavském náměstí.

Výpadek elektřiny postihl počátkem srpna i počítačové středisko České spořitelny. Její klienti nemohli zhruba jeden a půl hodiny využívat bankomaty, platit kartami za nákup zboží a používat internetové bankovnictví.

Ke konci června využívalo přímé bankovnictví KB přes 872.000 lidí, což je více než polovina všech klientů banky. Z toho internet využívá podle údajů z prvního pololetí letošního roku více než 370.000 lidí, kteří loni provedli téměř 34 milionů transakcí o objemu 2,3 bilionu korun.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK