...cíl "podstatného" zvýšení celoročních výsledků navzdory síle eura.
Výrobce parfémů Givenchy, skotské whisky Glenmorangie a náramkových hodinek Zenith oznámil nárůst tržeb za období od ledna do září na 11,446 miliardy eur, zatímco analytici oslovení v průzkumu Reuters čekali v průměru výsledek 11,292 miliardy.
Výsledek zvedl akcie největší světové skupiny luxusního zboží o více než 4 procenta, v 10:20 stoupaly o 3,7 procenta.
"Všechny divize překonaly naše odhady. Podle našeho názoru je to silná sada údajů, což potvrzuje, že výrobci luxusního zboží dosud nejeví známky zpomalování," uvedli analytici JP Morgan. Zmínili také prostor pro vyšší očekávání ohledně zisku.
Na srovnatelné bázi stouply tržby skupiny o 13 procent, podpořeny divizemi módních oděvů, koženého zboží i vína a destilátů, jež shodně zvedly tržby o 14 procent.
Divize Louis Vuitton zaznamenala dvouciferný nárůst na srovnatelné bázi, když byla aktivní především ve Spojených státech, Evropě a Asii, dodala skupina.
[PAŘÍŽ/Reuters/Finance.cz]