Letadla českého národního dopravce budou v zimě létat do 108 měst ve 43 zemích. Celkem by měla do konce března uskutečnit 31.000 letů.
Nová linka Praha - Bordeaux s mezipřistáním v Mnichově bude odlétat šestkrát týdně každý den kromě soboty v 18:00. Firma počítá s jejím využitím hlavně obchodníky a na spoj hodlá nasazovat letouny Airbus s vyšší kapacitou.
Na linkách do Bruselu, Amsterdamu a Madridu ČSA přidají čtvrtou denní frekvenci, kterou zavedly v letní sezoně. "Proti loňské zimě se tak nejvíce navýší kapacita právě na těchto třech linkách, které patří z obchodního hlediska k nejvýznamnějším v síti ČSA," uvedla mluvčí Daniela Hupáková.
Čtyři lety týdně přibudou také na lince do Moskvy. Frekvence se zvýší také u spojení do Boloně, Tallinnu či Skopje. Na nejžádanější linky nasadí České aerolinie nové letouny Airbus A320 s větší kapacitou.
Směrem do Německa zvýší společnost v zimním letovém řádu počet frekvencí u linek do Düsseldorfu, Frankfurtu a Stuttgartu. Směrem na východ přibudou lety do Krakova, Bukurešti, Sofie, ale také do vzdálenějších míst, jako je Samara, Jekatěrinburg, Kyjev a Petrohrad. Společnost naopak zruší lety na londýnské letiště Stansted a bude létat jen na hlavní letiště Heathrow.
U charterových letů budou České aerolinie nadále nabízet tradiční zimní destinace, jako je kubánské Varadero, venezuelská La Isla Margarita nebo La Romana v Dominikánské republice. V Egyptě budou charterové lety ČSA přistávat v Hurghadě, Šarm aš-Šajchu a Tabě.
I v zimě bude do velké části evropských oblastí k dispozici internetové odbavení. Novinkou určenou hlavně pro cestující business třídy bude zrychlený průchod pražským letištěm, který České aerolinie připravily ve spolupráci s Letištěm Praha. Výhodou je také jednodušší tarifní struktura, která má cestujícím usnadnit výběr nejvýhodnějšího typu letenky.
ČSA provozují celkem 50 letadel, jejichž průměrné stáří je 8,2 roku.