Zcela nově budou z Prahy od 28. října letadla létat do Bordeaux a Trevisa, proti loňské zimní sezóně přibudou Atlanta, Kaliningrad, Karlovy Vary, Poprad, Stavanger a Verona. Posíleny budou spoje do Amsterdamu, Kodaně, Madridu, Milána, Paříže, Košic a Bratislavy. Mezi novými dopravci jsou Air Italy, Belavia, Cimber Air, Delta Air Lines, Iberia, KD Avia a Ryanair.
Letiště Praha je s průměrem 403 pravidelných odletů a příletů denně na druhé příčce ve střední a východní Evropě za Moskvou. Zároveň mu patří 30. příčka v Evropě. Nejvíce rostou počty cestujících do Švýcarska, Ukrajiny a Egypta, v počtu cestujících však stále vede Velká Británie.
Od zimního letového řádu letiště kvůli vstupu ČR a dalších osmi zemí do Schengenského prostoru přesune přílety a odlety do těchto zemí na terminál 2, což bude nové označení terminálu Sever 2. O změně terminálu budou informovat tabule a sloupky. Samotné jednodušší odbavení v rámci Schengenského prostoru letiště zavede zřejmě až v příštím roce po oznámení konečného termínu vstupu ČR.
Od konce října zavede letiště balení tekutin a gelů od všech prodejců na letišti do jednotných igelitových tašek, které budou akceptovat kontroly v celé Evropě.
Letiště Praha za do září odbavilo více než 9,5 milionu cestujících, což je o sedm procent více než loni. Za celý rok očekává 12,4 milionu cestujících. Letiště je ve vlastnictví státu. Kabinet nicméně schválil návrh, podle kterého se státní podnik do sedmi měsíců přemění ze státního podniku na akciovou společnost, což je údajně první krok k následné privatizaci.