Pojišťovna zavádí jako první na trhu nový bonusový systém, tzv. extrabonus PROFI, poskytující dodatečnou slevu 15 % pro všechny dobré řidiče. Současně mají klienti ČPP možnost získat na trhu ojedinělou kreditní kartu od společnosti CETELEM ČR, a.s., která jim bude zaslána zdarma. Držiteli přinese slevu 3 % na nákup benzinu prostřednictvím karty u jakékoliv čerpací stanice v tuzemsku i v zahraničí. Celkově mohou klienti získat slevu až 50 % na pojistném a zároveň slevu na benzín ve výši až 1000 Kč.
Klienti České podnikatelské pojišťovny zaplatí v příštím roce za povinné ručení méně než letos. S využitím nového extrabonusu PROFI může každý nový klient získat navíc slevu 15 % a ušetřit tak až 50 % z celkové ceny pojistného. „Extrabonus není určen jen pro zkušené řidiče, kteří jezdí několik let bez nehod, ale mohou jej využít i nováčci, kteří jezdí opatrně,“ upřesnil náměstek generálního ředitele RNDr. Jakub Strnad. Extrabonus tak přináší také jedinečnou motivaci pro zvýšení bezpečnosti na našich na silnicích.
Pojišťovna nabízí tři segmentované produkty povinného ručení Speciál Plus, Super Plus a Sporopov. Na základě prováděných analýz a hodnocení ČPP provedla korekci a optimalizaci segmentačních kritérií se zaměřením na svou cílovou skupinu klientů. „Více než 40ti procentům našich klientů je přes čtyřicet let a vlastní vozidlo starší deseti let. Při tvorbě sazebníku jsme zohlednili právě tuto cílovou skupinu, přičemž stanovení konečné výše pojistného ovlivňuje také region,“ uvedl generální ředitel ČPP Dr. Franz Kosyna. „Současně však myslíme i na dobré mladé řidiče a motoristy z měst, kteří mohou také využít výhod extrabonusu PROFI.“
Při využití extrabonusu PROFI cena za Škodu Felicia 1300 ccm začíná již na 1525 Kč.
Exkluzivní spolupráce ČPP se společností CETELEM ČR, a.s., přináší klientům možnost získání kreditní karty s jedinečnou slevou na benzin u jakékoliv čerpací stanice přijímající platební karty MasterCard a automatické členství v klubu AURA s možností čerpání slev u mnoha obchodních partnerů. Samozřejmostí je výběr hotovosti v bankomatech a bezhotovostní způsob úhrady nákupu.
Výsledky segmentace potvrzují, že její zavedení bylo krokem správným směrem. Počet smluv povinného ručení narostl za první tři čtvrtletí o více než 80 000 a dosáhl celkového počtu 700 000. V oblasti povinného ručení ČPP zaujímá 3. místo na domácím trhu.