Stoupající množství účtů pro mladé dokazuje schopnost Poštovní spořitelny účinně komunikovat směrem k mladým.
Množství nově založených účtů pro nejmenší Postžiro Mini se vyrovnalo počtu nově založených klasických postžir. Spolu s programem Junior se tak účty pro mladé staly nejžádanějším produktem Poštovní spořitelny v oblasti běžných účtů. „V současnosti máme založených na 120 tisíc účtů pro mladé, což je na trhu ojedinělá záležitost,“ upřesňuje Libor Svoboda, produktový manažer PS.
„Kampaně pro postžirové účty mají účinnost hlavně v případech, kdy jsou zaměřeny na mladé,“ doplňuje Svoboda. „Až do konce letošního roku dostane klient při založení postžirového účtu v programu Mini plyšovou hračku jako dárek,“ dodává Svoboda. Noví klienti, kteří si mezi 15. říjnem a 15. listopadem založí Postžiro Junior, zase dostanou nové CD Chinaski 07 zdarma. Svůj vlastní prostor u Poštovní spořitelny získávají klienti z řad teenagerů také díky portálu www.i-space.cz. Webové stránky ukazují celkový rozměr komunikace PS s mladými.
Běžný účet pro nejmladší klienty Postžiro Mini lze dítěti založit už při narození. Produkt je určen fyzickým osobám do 15 let věku. Nabízí pásmové úročení podle výše průměrného zůstatku, zvýhodněné úrokové sazby a minimální poplatky. Navíc poskytuje možnost samostatného hospodaření s penězi už od 10 let věku, kdy je k účtu zdarma vydána Maxkarta.
Klientům ve věku od 15 do 26 let slouží osobní účet Junior se zvýhodněnou úrokovou sazbou a minimálními poplatky. K účtu je zdarma vydána jedna ze slevových karet: karta mládeže Euro<26, ISIC nebo ITIC.