Zisk po zdanění za první tři čtvrtletí vzrostl o 37,7 procenta na 11,5 miliardy Kč.
Do konce letošního září automobilka vyrobila 448.400 vozů, což odpovídá nárůstu výroby o 9,3 procenta proti minulému roku. Dodávky zákazníkům firma zvedla meziročně o 12,6 procenta na 462,400 automobilů.
Nejprodávanějším modelem značky Škoda byla octavia. V prvních třech čtvrtletích bylo zákazníkům dodáno 169.600 vozů ve verzích limuzína, combi a scout. V porovnání s uplynulým rokem to představuje nárůst o 12,3 procenta. Vedle octavie přispěl k nárůstu objemu zejména model roomster, pro který se od začátku roku rozhodlo 47.183 zákazníků.
Investice skupiny Škoda Auto v prvních devíti měsících stouply o 34 procent na 4,9 miliardy Kč. "Naše investice směřují v první řadě do inovací a rozšíření naší palety výrobků. V roce 2007 leželo těžiště naší investiční činnosti v zavádění nové generace modelu Fabia, které jsme mezitím úspěšně zakončili. Tím zajistíme, aby byla Škoda i nadále zisková," uvedl člen představenstva Škoda Auto pro oblast ekonomie Holger Kintscher.