Objem aktiv pod správou se meziročně zvýšil o 10 % a k 30. září 2007 činil 31,6 mld. Kč. Dobrých výsledků rovněž dosáhla AXA životní pojišťovna. Počet jejích klientů se za posledních dvanáct měsíců zvýšil o 17 % na 86 601 a předepsané pojistné ke konci třetího čtvrtletí narostlo o 20 % na 1,4 mld. Kč.
„Výsledky AXA penzijního fondu naznačují, že se lidé kvůli neřešené penzijní reformě přestávají spoléhat na stát a zvyšují výše svých příspěvků. Stejně tak i dobří zaměstnavatelé již považují příspěvek na penzijní připojištění za naprostou samozřejmost v nabídce výhod pro své zaměstnance. Také nárůst zisku fondu v prvních třech čtvrtletích letošního roku je dán především dobrým výsledkem investování spravovaných prostředků,“ říká Petr Žaluda, generální ředitel finanční skupiny AXA pro ČR a SR, a dodává: „Životní pojištění stoupá stále více na oblibě, neboť nabízí současně pojistnou ochranu i efektivní spoření a možnost snížení daňového základu, navíc je často finančně podporováno zaměstnavateli.“
AXA penzijní fond má v současné době téměř 572 tisíc klientů a patří tak největším penzijním fondům v České republice. Díky výbornému hospodaření, silnému zázemí, propracované nabídce benefitů v podobě unikátní AXA karty získal v soutěži MasterCard Banka roku ocenění Penzijní fond roku 2007.
V dlouhodobém horizontu nevykazuje výše zhodnocení prostředků AXA penzijního fondu výrazné výkyvy a úspory klientů jsou díky tomu účinně chráněny před inflací.
První tři čtvrtletí tohoto roku byly také příznivé pro AXA životní pojišťovnu. Celkový počet smluv se meziročně zvýšil o 17 % a k 30. září 2007 činil 86 601, přičemž 16 % z nich bylo s příspěvkem zaměstnavatele. Objem aktiv pod správou narostl o 13 % na 8,2 mld. Kč.