Od začátku roku firmě přibylo 170.000 klientů. Konkurenční T-Mobile získal od ledna přibližně 150.000 zákazníků, a zvýšil tak jejich celkový počet na 5,2 milionu, což je nejvíce na trhu. Telefónica O2 si připsala 110.000 nových zákazníků a na konci září jich měla 4,97 milionu.
"Finanční výsledky spolu s vysokou mírou spokojenosti našich zákazníků a silnou pozicí naší značky dokazují, že naše strategie, dělat pouze to, co je dobré pro zákazníka, je úspěšná," uvedl generální ředitel Grahame Maher.
Průměrný měsíční výnos na zákazníka Vodafonu klesl na 619 korun ze 660 Kč na začátku roku. Podíl lukrativnějších tarifních klientů se pohyboval kolem 52 procent. T-Mobile utržil v průměru 494 korun na zákazníka a O2 518 korun.
Vodafone Czech Republic je členem stejnojmenné globální skupiny od roku 2005.