Česká spořitelna připravuje rozsáhlou inovaci internetbankingu

16.11.2007 | , Česká spořitelna
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Finance.cz

Rozsáhlou inovaci přímého bankovnictví připravuje na příští týdny Česká spořitelna. Přes 1,1 milionu uživatelů služeb SERVIS 24 a BUSINESS 24 se díky tomu mohou od ledna 2008 těšit na více než šest zásadních novinek a na další sérii drobných vylepšení.  

Mezi novinky patří elektronická konfigurace osobního účtu, elektronické sjednání úvěru pro drobné klienty, přehled transakcí s platebními kartami, elektronická fakturace pro drobné klienty, služba databanking - ovládání účtu klienta přímo z jeho účetního softwaru a elektronické úvěry pro firemní klienty. Vedle těchto úprav dojde ještě k 25 dalším drobným vylepšením a změnám.
 
Inovace se odehrají v několika krocích. Nejprve během víkendu od 23. do 25. listopadu 2007 dojde k nasazení nové verze aplikací internetbankingu. Jde o rozsáhlou inovaci, ale zároveň o rozsáhlý zásah do systémů ČS. Proto si vyžádá odstávku služeb přímého bankovnictví (SERVIS 24 a BUSINESS 24) po dobu víkendu od pátku 23. listopadu od 22.00 do neděle 25. listopadu do odpoledních hodin.

Následně 26. listopadu 2007 ČS zahájí u většiny funkčností pilotní provoz, některých novinek budou moci klienti využít hned, jiných až od nového roku.

„Již od 26. listopadu 2007 budou moci klienti využívat novinek u zahraničního platebního styku,“ uvedl Aleš Mamica, ředitel úseku přímé bankovnictví. „Nové funkčností budeme po nasazení ještě pár týdnů ověřovat v pilotním provozu. Většinu proto klientům zpřístupníme až od 28. ledna příštího roku. Umožníme klientům nahlížet na kartové účty a mít tak detailní přehled o transakcích platebními kartami či aktuální výši limitů pro výběr z bankomatů a pro platby u obchodníků. Zjistí také typ sjednaného pojištění ke kartě nebo výši nejbližší splátky u své kreditní karty,“ dodal Aleš Mamica.

Přímé bankovnictví je dlouhodobou prioritou České spořitelny, která každý rok investuje do rozšíření jeho funkčností a vylepšení souvisejících systémů řádově stovky milionů Kč. Celková částka od roku 2000 přesáhla jednu miliardu Kč. Přímé bankovnictví se díky tomu v posledních letech svými možnostmi přiblížilo klasické pobočce. Kromě standardních služeb jako je kontrola zůstatku či příkazy k úhradě dnes klienti mohou uzavírat půjčky on-line, ukládat peníze na stavebním spoření či investovat do cenných papírů.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy