Téměř tři čtvrtiny trhu patřily počítačům vybaveným procesorem od společnosti Intel. Zájem o PC s Intelem vzrostl o polovinu zejména kvůli nově uváděným procesorům s více jádry. Konkurenční AMD zaznamenala růst o 15 procent a patřila jí čtvrtina trhu.
Přibližně čtvrtina počítačů mířila do domácností a 76 procent do firem. Prodej do domácností přitom stoupl o 43 procent, zatímco firemní sektor zaznamenal 39procentní růst.
Nejprodávanější značkou stolních PC byla Hewlett-Packard s podílem téměř 19 procent a meziročním růstem o 56,5 procenta na 21.723 prodaných počítačů. Následují Dell s podílem 10,6 procenta a meziročním růstem o 17 procent a těsně třetí česká značka LYNX s desetinovým podílem a nárůstem o 67 procent.
Mezi notebooky dominoval Acer s podílem 39,4 procenta a růstem o 69 procent na 59.287 prodaných přenosných počítačů. Následují ASUS s podílem 19 procent a Hewlett-Packard s 18 procenty.
Celosvětový prodej počítačů ve 3. čtvrtletí vzrostl o 14 procent na 68,5 milionu kusů. Jedničkou s podílem 19 procent byla firma Hewlett-Packard.