Tržby se proti druhému čtvrtletí zvýšily o 17 procent na 26,3 miliardy dolarů (asi 480 miliard Kč), zatímco meziročně jsou vyšší o deset procent. Jen v Evropě se tržby meziročně zvýšily o 25 procent a objemově se prodej zvýšil o 29 procent.
Velkou zásluhu na růstu prodeje v Evropě mají země ve střední a východní části kontinentu, tedy v oblasti, kde leží i Česká republika. V těchto zemích značně roste zájem o televizory s plochou obrazovkou, které tvoří až polovinu prodeje všech televizorů.
Pokud jde o celosvětové srovnání, celkové tržby za prodej televizorů s LCD obrazovkou dosáhly 17,5 miliardy dolarů (asi 319 miliard Kč). Proti stejnému období loni je to nárůst o 48 procent. LCD televizorů se prodalo rekordních 20,3 milionu. Naopak prodej plazmových televizorů, které tvoří nejvážnější konkurenci LCD, se o 19 procent snížil a dosáhl 3,8 miliardy dolarů. Prodalo se 2,8 milionu kusů.
Obrazovky z tekutých krystalů se tak staly jedinou technologií, která při výrobě televizorů zaznamenala z meziročního pohledu růst tržeb. Na pokles prodeje plazmových televizorů z hlediska dolarových tržeb měl vliv převážně silný pokles cen těchto přístrojů a změna strategie LCD výrobců.
Největším výrobcem LCD televizorů zůstává jihokorejský Samsung Electronics, kterému patřil tržní podíl 18,4 procenta. Druhá Sony měla 15,1 procenta trhu a třetí Sharp 12,5 procenta.
Mezi plazmovými televizory kraluje společnost Panasonic, která patří japonskému koncernu Matsushita Electric Industrial. Panasoniku patřil tržní podíl 32,9 procenta, zatímco druhý Samsung měl podíl 21,3 procenta. Třetí se umístila LG Electronics s podílem 16,3 procenta.
Podíl plazmy na celkovém trhu televizorů s plochou obrazovkou v posledních letech klesá. Na vině je ale především změna strategie výrobců LCD, kteří se posunuli i do segmentu velkých obrazovek s úhlopříčkou 40 palců a více (nad 101 cm). Tak velké obrazovky byly dříve vidět prakticky jen u plazmových televizorů.
Lze ale říci, že vedle Evropy se na růstu prodeje podílí i rostoucí zájem o televizory v méně rozvinutých zemích. Značný nárůst obliby DisplaySearch registruje také u televizorů s rozlišením 1080 pixelů. Jejich prodej se meziročně zvýšil o 357 procent a dosáhl 3,4 milionu kusů. V této kategorii se poptávka po plazmě zvyšovala rychleji než po LCD.