Při vyhledávání zpráv bude Google čerpat z tuzemských veřejně dostupných zpravodajských serverů jako je iDnes nebo České noviny, ale i méně známých webů. Na stránkách Zpráv Google není reklama.
"Zprávy Google vznikly proto, aby mohl uživatel porovnat zprávy z jednotlivých zdrojů, číst různé pohledy na stejnou událost. A nyní lze prohledávat i stovky českých webů," uvedla ředitelka české pobočky Google Taťána le Moigneová.
Uživatel se ze Zpráv Google dozvídá o titulcích nejnovějších zpráv z celého světa a pokud chce vědět víc, přechází pro plné znění zprávy na konkrétní stránky. Podle produktového manažera Joshe Cohena lidé nacházejí články nejen na svých oblíbených stránkách, ale i na webech, o kterých ještě neslyšeli.
Spolu s českou verzí Zpráv Google si uživatelé mohou přidat do svých personalizovaných hlavních stránek iGoogle i miniaplikaci Zprávy Google a sledovat nejnovější zpravodajství na dané téma po celý den.
Se spuštěním českých Zpráv Google čítá rodina Google News 48 regionálních verzí v 19 různých jazycích.