Na poklesu zisku se podle zástupců společnosti projevil vysoký dluh a pokračující silná expanze. Ta se projevila například v růstu osobních nákladů o 62 procent. Celkové provozní náklady stouply o 47 procent na 49,2 milionu eur, tedy asi 1,4 miliardy Kč.
Za růstem tržeb stojí zvýšení počtu prodaných vozů o třetinu na 60.125 aut spolu s růstem jejich prodejní ceny. Ta se na hlavních trzích v ČR, na Slovensku a v Maďarsku zvýšila v průměru o sedm procent. Příjmy z prodeje vozů tvoří 90 procent celkových tržeb.
Investice skupiny vzrostly o 64 procent na 19,2 milionu eur. Hlavní část představovaly investice do budov a pozemků. Dvě pětiny investic směřovaly do Maďarska, třetina do ČR a pětina do Polska.
Společnost letos očekává prodej 80.000 vozů a v příštím roce 100.000 aut. Koncem roku by měla mít 46 poboček a v příštím roce by mělo přibýt dalších 12 až 16 center. V příštích dvou letech se chce firma zaměřit na ruský a ukrajinský trh, které se jí jeví jako lukrativnější ve srovnání s trhy v jihovýchodní Evropě.
AAA Auto provozovala na konci září 38 autocenter v pěti zemích, loni ve stejném období to bylo 23 autocenter. Od konce září se akcie firmy obchodují na pražské a maďarské burze. Společnost tento týden překročila hranici 400.000 vykoupených vozů.