KB mění od 1. ledna 2008 ceny vybraných produktů a služeb

30.11.2007 | , Komerční banka
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Finance.cz

S platností od 1. ledna 2008 přistupuje Komerční banka k úpravám některých cen za produkty a služby.

„Na jedné straně dochází k výraznému snížení vybraných poplatků za často využívané služby a měsíčních poplatků u některých balíčků. Na straně druhé KB reflektuje změny v některých nákladových položkách, jako jsou například náklady spojené s papírovými výpisy, a proto jsou některé položky v Sazebníku navýšeny. Předpokládáme, že celkový efekt bude pro většinu klientů neutrální nebo bude reprezentovat mírné navýšení poplatků hluboko pod úrovní míry inflace v ČR v roce 2008,“ uvedl v souvislosti se změnami Sazebníku výkonný ředitel pro marketing KB Zdeněk Mojžíšek.

Komerční banka se rozhodla podpořit využívání elektronických výpisů z účtu, které mohou plně nahradit výpisy zasílané poštou a představují bezpečnější, pohodlnější a také ekologičtější formu doručení výpisu. Elektronické výpisy jsou k dispozici všem klientům, kteří používají internetové bankovnictví. S platností od 1. ledna 2008 banka ruší poplatek za elektronický výpis z účtu pro klienty z řad občanů a podnikatelů. Výpisy z účtu zasílané poštou nebudou nově součástí balíčků Ideal Konto, Perfekt Konto a Expres konto. Perfekt konto i Expres konto obsahují elektronické výpisy z účtu.

U papírového výpisu z účtu banka s platností od 1.1. 2008 zohlední úpravy cen, ke kterým přistoupila Česká pošta. V ceně papírového výpisu bude zahrnuta výše poštovného, která činí 10 Kč, a také cena za tisk výpisu rovněž ve výši 10 Kč.

Od 1. ledna se dále pro klienty z řad občanů snižuje měsíční poplatek za službu internetového bankovnictví Mojebanka, a to ze 44 na 39 korun. Stejný měsíční poplatek 39 Kč bude KB účtovat také za telefonní bankovnictví Expresní linka; dosavadní cena činila 55 Kč měsíčně. K mírnému navýšení dochází u služby Mobilní banka, a to z 15 na 19 Kč. Elektronické bankovnictví zřízené v rámci balíčků zůstává zdarma.

Balíček Ideal bude od nového roku stát 22 koruny, namísto stávajících 36 Kč a poplatek za vedení Perfekt konta se sníží ze současných 59 na 49 Kč.

Změní se také ceny některých transakcí. Za výběr z bankomatu KB zaplatí klienti 5 Kč a za výběr z bankomatu cizí banky pak 35 korun, a to namísto stávajících 6 respektive 39 Kč. Klienti mohou samozřejmě dále využívat u bankomatů KB výběry zdarma, počet těchto výběrů závisí na typu používané platební karty.

K navýšení o 1 Kč dochází u poplatku za transakci provedenou prostřednictvím internetového a mobilního bankovnictví, cena odchozí transakce tak bude činit 4 Kč. Tato úprava se netýká balíčků, u kterých jsou transakce zdarma zahrnuty již v ceně balíčku.
O 1 Kč se také zvýší cena za zaslání SMS zprávy vyžádané klientem, která bude stát 2,50 Kč. Klient má možnost nastavit si zasílání SMS zpráv efektivně, např. pouze při pohybu na účtu převyšující definovaný limit, a počet odeslaných SMS tak omezit. Klient také stále může získávat informace o pohybu na svém účtu zdarma, a to prostřednictvím e-mailů. Toto zvýšení se netýká SMS zpráv vyžádaných bankou pro autorizaci transakcí prováděných prostřednictvím internetového bankovnictví.

K výraznému snížení dojde u příchozí Europlatby, jejíž cena se snižuje na 145 Kč.
Plná verze nového Sazebníku bude klientům k dispozici od 1. prosince na internetových stránkách KB a na všech obchodních místech.


Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy