Ušetřete čas i peníze! Sjednejte si smlouvu on-line!

11.12.2007 | , Finance.cz
BYDLENÍ


perex-img Zdroj: Finance.cz

„Uzavřením finančního produktu on-line člověk ušetří, a to hned ze dvou pohledů. Ušetří čas, který nestráví čekáním někde na pobočce finanční instituce, a také získá zajímavou odměnu za sjednání." říká Petra Mayerová, vedoucí on-line prodeje na Finance.cz

Dobrý den Petro, prozraďte nám, jak dlouho On-line prodej na portálu Finance.cz funguje a jakým za dobu svého života prošel vývojem?
On-line prodej byl na portálu Finance.cz spuštěn v roce 2000. Zpočátku byly v nabídce pro přímé on-line sjednání pouze stavební spoření a penzijní připojištění. Oba produkty jsou nejvíce uzavírané i dnes. Nabídka se postupně rozrůstala o jednodušší pojistné produkty jako cestovní pojištění či povinné ručení. V dnešní době je u nás možné přímo on-line sjednat již 8 produktů, a to stavební spoření, penzijní připojištění, cestovní pojištění a pojištění odpovědnosti, povinné ručení, havarijní a úrazové pojištění a pak ještě pojištění majetku. 

Které produkty je možné a především výhodné sjednávat on-line a které se k tomu naopak nehodí a proč?
Aby byl produkt vhodný pro sjednání po internetu je důležité, aby byl jednoduchý a jasný. Pro on-line sjednání je tedy vhodné stavební spoření, penzijní připojištění a jednodušší pojistné produkty – cestovní pojištění, povinné ručení a například i úrazové či havarijní pojištění.

Naopak produkty, které jsou složitější na sjednání a mají mnoho variant pro On-line prodej moc vhodné nejsou. Jelikož čtenáři neznají přesně podmínky pro sjednání produktu, mohlo by se stát, že by si jej nemuseli uzavřít tak, aby čerpali veškeré výhody. Proto nabízíme v našem On-line prodeji u takových produktů kontaktní formulář, jehož prostřednictvím je možné on-line kontaktovat finanční poradce. Ti zájemci vše potřebné vysvětlí a sjednají smlouvu tak, aby klient čerpal maximum výhod. Mezi takové finanční produkty patří například životní pojištění, pojištění právní ochrany či různé investiční nástroje jako jsou podílové fondy nebo zajištěné investice.

On-line prodej finančních produktů, který portál Finance.cz provozuje není jen jeho doménou, ale je poskytován i na jiné významné portály. Prozraďte nám, které to jsou?
Náš On-line prodej je umístěn na našich partnerských portálech jako jsou Atlas.cz, FinančníNoviny.cz, FinExpert.cz, O2Active.cz, Sfinance.cz, Impuls.cz, Tiscali.cz, Chrudim.cz. Těší nás, že i u našich partnerů je On-line prodej v oblibě a jejich čtenáři využívají těchto služeb. Samozřejmě získávají veškeré výhody jako klienti, kteří sjednaní smlouvu přímo přes On-line prodej na Finance.cz

Proč by podle vás měl člověk uzavírat finanční produkty on-line?
Uzavřením finančního produktu on-line člověk ušetří, a to hned ze dvou pohledů. Ušetří čas, který nestráví někde na pobočce finanční instituce. Uzavření proběhne v klidu, doma. Ve svém oblíbeném křesle si vyberete u koho chcete danný finanční produkt sjednat a vypíšete si elektronický formulář. Nic vás to nestojí a nemusíte nikam chodit.

Dále pak získá odměnu za sjednání. Při sjednání on-line jsou nabízeny různé odměny, prémie a také slevy na pojistném. A myslím si, že to nejsou zrovna malé částky. V našem On-line prodeji si sjednáte třeba stavební spoření s cílovou částkou 200 000 Kč a získáte 600 Kč jako odměnu. A ještě vám přijde smlouva k podpisu až domů. Nebo k penzijnímu připojištění nabízíme odměnu ve výši poloviny měsíčního příspěvku účastníka.

Uzavřením smlouvy o finančním produktu kontakt klienta s prodejním centrem končí, nebo je mu poskytován i další servis, jako například změny smluv a podobně?
Nabízíme on-line změnové formuláře, jejichž prostřednictvím je možné změnit výši cílové částky či osobní údaje stavebního spoření, a také změnit výši měsíčního příspěvku u penzijního připojištění. Za on-line navýšení je možné získat finanční odměnu také. Samozřejmě se o klienta staráme a poskytujeme maximální servis. Komunikace probíhá on-line, ale je také možné volat na naši infolinku 844 111 555, kde rádi zodpovíme veškeré dotazy.

Když nabízí některá finanční společnost dárky či odměny za uzavření smlouvy, získá je i jedinec, který uzavře daný finančním produkt na Finance.cz?
I když klient uzavře smlouvu on-line, vzniká mu  nárok na získání slevy či dárku, kterou poskytuje ta daná stavební spořitelna, penzijní fond či pojišťovna. Na tom se nic nemění.

Jak jsou zabezpečeny údaje, které o sobě klient při vyplňování online smlouvy poskytuje?
Samozřejmě nic nenecháváme náhodě a vše dobře zajistíme. Přenos osobních dat je realizován pomocí protokolu https zajištěného certifikátem podepsaným certifikační autoritou VeriSign. Pokud požaduje někdo přesný popis přenosu dat i tuto informaci na našich stránkách samozřejmě poskytujeme. Je důležité, aby  jsme ovšem podrobně informovali a získali si důvěru našich čtenářů.

Má prodejní centrum nějaký věrnostní systém nebo něco podobného?
Při sjednání smlouvy on-line v našem Prodejním centru je možné se přihlásit do “Věrnostního systému“ našeho portálu. Klient uzavře smlouvu jako registrovaný uživatel a tím získá určité výhody. Například zdarma ukázková čísla časopisů dle výběru, software pro ochranu osobního počítače proti virům, může si nechat zasílat na svůj mail různé informace ze světa financí. Hlavní výhoda sjednání smlouvy jako registrovaný uživatel je, že může kdykoliv zjistit stav své smlouvy. To, zda byla smlouva řádně vložena, odeslána na finanční instituci nebo řádně přijata. Jak jsem se již výše zmínila, o naše klienty se chceme opravdu starat co nejlépe a snažíme se jim poskytnout co nejvíce výhod.

Jaké jsou plány do budoucna? Budou se do prodejního centra přidávat nějaké nové produkty?
Nyní jsme nově přidali dva produkty z bankovní oblasti. Nabízíme on-line uzavření osobního účtu mKONTO a spořícího účtu eMAX. Oba účty přináší na náš trh mBank, která patří do rodiny COMMERZBANK, což je silná značka, která mluví sama za sebe. Velice nás potěšilo, že se takto revoluční věc, jako je možnost uzavření běžných či spořících účtů on-line (které navíc mají prakticky nulové poplatky) objevila právě na našem Prodejním centru. A právě být inovátory a leadery trhu v oblasti online prodeje finančních produktů je náš cíl. Chceme nabízet zájemcům ke sjednání širokou škálu produktů od různých poskytovatelů a neustále přicházet s inovacemi. Je dobré, aby si člověk mohl vybrat to, co mu přinese nejvíce výhod a nestálo ho to čas ani peníze. Ty klientům ušetříme právě my.

Autor článku

Michal Ruml  


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: BYDLENÍ