Čelní maska nového Superbu působí na jediné zveřejněné fotografii širším a agresivnějším dojmem než u jeho předchůdce. Jiné jsou také světlomety, které by měly být adaptivní, což je v produkci Škodovky novinka. Tyto světlomety osvětlovanou plochu samočinně mění v závislosti na rychlosti jízdy a jízdním režimu.
Karoserie Superbu bude konstruována neobvyklým způsobem, který spojí verzi sedan a liftback. Tato verze je prý chráněná patentem a v praxi znamená, že páté dveře jdou otevřít buď jako u sedanu, nebo jako u liftbacku i se zadním sklem.
O motorech nového modelu zatím firma oficiálně mlčí, určitě se však pod kapotu dostane 1,4 TSI, ale není jisté, jaký výkon bude mít. Chybět nebude ani 1,8 TSI nebo 2,0 TFSI používaný u Octavie RS. Nejsilnějším motorem by pak měl být velkoobjemový šestiválec 3,6 FSI, který se nyní montuje například do Volkswagenu Touareg. V Superbu bude k dispozici výhradně s pohonem všech čtyř kol. Další technické detaily a chystané motory představí firma oficiálně až na ženevském autosalonu.
Sériová výroba nové generace Superbu by měla začít v březnu příštího roku. "Očekáváme, že vůz bychom na naše nejdůležitější trhy mohli začít zavádět brzo po premiéře, to znamená zhruba od léta," řekl Krauskopf. Nový model se bude montovat v Kvasinách, zatím se ovšem neví, kolik nových Superbů plánuje firma v příštím roce vyrobit.
Škodovka chce také začít vyrábět model Superb Combi, který by se měl na trhu objevit v roce 2009.