„Hlavní výhodou online sjednání je rychlost a jednoduchost. Klient uzavře pojistku z pohodlí svého domova či kanceláře,“ říká generální ředitelka DIRECT Pojišťovny Zdenka Pelikánová a dodává: „DIRECT Pojišťovna je jedinou pojišťovnou na českém trhu, která své produkty prodává výhradně prostřednictvím přímého prodeje. Jsme tak nejvíce připraveni na budoucí změny trhu, které zcela jistě povedou směrem k přímému prodejnímu modelu. Zhruba polovina české populace již má dnes přístup k internetu a jen za letošní rok, jak uvádí výzkumy agentury STEM/MARK, si pomocí přímých prodejních kanálů sjednalo autopojištění deset procent motoristů.“
DIRECT Pojišťovna umožňuje klientům, kteří využijí sjednání povinného ručení přes internet, platit pojistné nejen dobírkou, bankovním převodem či v hotovosti, ale také prostřednictvím online platby. Přes internet si lze v tuto chvíli u DIRECT Pojišťovny sjednat povinné ručení se všemi připojištěními (jako pojištění skel, úrazové pojištění, rozšířené krytí asistenčních služeb atd.), v nejbližších týdnech přibude také možnost uzavřít na internetu havarijní pojištění.
DIRECT Pojišťovna nabízí každému klientovi cenu „šitou“ na míru. „Pro určení výše pojistného využíváme mnohem více parametrů než tradiční pojišťovny. Patří k nim jak údaje o řidiči, tak údaje o vozidle. Nevycházíme tedy jen z objemu motoru, ale zohledňujeme také např. věk a bydliště řidiče, stáří vozu, jeho výkon apod.,“ upřesňuje Zdenka Pelikánová.