Dohadování mezi SkyEurope a bratislavským letištěm o výši handlingových poplatků trvá již déle než dva měsíce a kompromis je v nedohlednu. Zástupci letiště údajně trvají na čtyřicetiprocentním růstu, což je pro firmu nepřijatelné. To připouští mluvčí SkyEurope Tomáš Kika. "Ta smlouva není pro nás výhodná, a proto čekáme na výsledek jednání s letištěm," řekl.
Zároveň ale odmítl úvahy o tom, že by firma z bratislavského letiště zcela odešla. "Neopouštíme bratislavské letiště, ale uvažujeme o tom, že bychom zde zastavili růst," řekl. To by minimálně znamenalo, že firma by do Bratislavy neumístila nové letadlo, které je objednané na červen. Na tom by mohly vydělat dvě další základny SkyEurope, Praha a Vídeň.
SkyEurope mají nyní 14 letadel, z nichž je šest ve Vídni a po čtyřech v Bratislavě a Praze. Na letošek je naplánován přírůstek dvou nových strojů, z nichž jeden je určen pro Prahu a druhý pro Bratislavu. Je však možné, že i druhý stroj skončí nakonec v Praze; Bratislava by navíc mohla přijít o jedno ze svých letadel.
Na bratislavském letišti jsou SkyEurope dominantním dopravcem, k největším aeroliniím podle počtu pasažérů patří i v Praze. Naopak nedávno se společnost zcela stáhla z letišť v Krakově a Budapešti, odkud přesunula letadla do Prahy a Vídně.
SkyEurope vznikly v roce 2001 v Bratislavě. Létat začaly v roce 2002. Vedle ČSA a společnosti Travel Service patří k dopravcům, které mají základnu na ruzyňském letišti, to znamená, že zde mají umístěna svá letadla.