"Jde o pilotní projekt, který by se měl stát součástí dlouhodobé marketingové spolupráce mezi Vodafonem a Českou poštou," uvedl Hrubý.
Podle mluvčí pošty Dity Václavíkové by se po vyhodnocení pilotního projektu měla nabídka služeb mobilního operátora rozšířit na všechny pošty. Zároveň by se podle neoficiálních informací měly objevit i další služby jako dobíjení kreditu či prodej telefonů.
Vodafone se snaží rozšiřovat alternativní kanály pro prodej svých produktů. Po podzimní exkluzivní nabídce levných telefonů v řetězci Tesco nyní prodává předplacené karty i v hypermarketech Makro, Globus, HP Tronic, InterSpar a ElectroWorld.
České pošta chce co nejvíce využít svou síť téměř 3400 poboček. V současnosti v nich vedle poštovních služeb nabízí bankovní operace, pojišťovací služby nebo výpisy z rejstříků v rámci projektu Czech Point. Výhledově počítá i s prodejem zboží, hovoří se i o prodeji léků na vybraných pobočkách.