Nejvíce škodovek se prodalo v západní Evropě, kam firma dodala 327.222 vozů. Tržní podíl tak vzrostl na 2,2 procenta. Nejvíce lidí se pro škodovku rozhodlo v Německu, kde automobilka prodala rekordních 118.692 aut. Podíl škodovek na německém trhu vzrostl z 3,4 procenta na 3,8 procenta.
Na domácím trhu zaznamenala firma mírný meziroční nárůst o jedno procento, novou škodovku si v Česku pořídilo 64.306 lidí.
Nejvíce prodej aut vzrostl ve východní Evropě, kde bylo loni prodáno 95.032 vozů, což představuje meziroční nárůst o 34 procent. Nejsilnějším trhem tohoto regionu bylo Rusko, kde se počet prodaných aut proti předloňsku téměř zdvojnásobil na více než 27.000 vozů.
Zhruba stejný počet aut jako v Rusku prodala Škoda Auto i v Číně. "Tam jsme prodej Octavie zahájili až v červnu a jeho výsledek překonal všechna naše očekávání," uvedl mluvčí.
Nejprodávanějším modelem za rok 2007 je modelová řada Octavia zahrnující limuzínu, Combi a Scout s celkovým počtem 237.422 vozů. To je meziroční nárůst o více než 18 procent. Mírný nárůst o 4,6 procenta zaznamenala také Octavia Tour, které se prodalo 72.529 kusů.
Fabii si pořídilo 232.890 lidí, což je méně než v předchozím roce. "Je to především kvůli modelové výměně," uvedl Černý. Pro Roomster se v prvním roce jeho prodeje rozhodlo 66.661 lidí, prodej Škody Superb zůstal s 20.530 prodanými vozy zhruba na úrovni roku 2006.
Letos očekává firma opět rekordní výsledky, konkrétní plán prodaných nebo vyrobených aut ale mluvčí neuvedl. V roce 2010 by však firma chtěla překročit milion vyrobených vozů.
Škoda Auto patří k největším podnikům v Česku. V Boleslavi, Kvasinách a Vrchlabí firma dohromady zaměstnává zhruba 28.000 lidí. Automobily montuje také na Ukrajině, v Bosně, Kazachstánu, Indii, Číně a Rusku. Podnik patří do skupiny Volkswagen. Podle odhadů automobilka loni zvýšila zisk po zdanění na zhruba 15 miliard korun při tržbách okolo 228 miliard korun.