Seznam loni od inzerentů dostal 789 milionů korun. Následuje NetCentrum provozující portál Centrum.cz se 434 miliony a Mafra (iDnes) s 312 miliony korun. Následují ARBOinteractive a další portál Atlas.
Z celkové roční částky připadá téměř polovina objemu na podzimní a předvánoční kampaně. Nejvíce pak zadavatelé investovali v listopadu, kdy za reklamu utratili 264 milionů korun.
Podle předsedy výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu Tomáše Búřila data poskytují relevantní informace o výkonech médií a jsou dobrým analytickým zdrojem pro plánování rozpočtů a jednotlivých reklamních kampaní. Data o 120 internetových médiích v současnosti odebírá většina velkých tuzemských zadavatelů reklamy.
Projekt AdMonitoring představil SPIR loni na podzim. Sdružení působí na trhu internetové reklamy od roku 2000. Vedle AdMonitoringu provozuje výzkum návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor.