"Řešíme následky situace tak, aby s tím klienti měli co nejméně problémů," uvedl Fiala. Problémy by se neměly opakovat, dodal bez bližších podrobností.
Několika stovkám klientů UniCredit Bank byly při kartových transakcích v pondělí a úterý strženy peníze mnohonásobně, v průměru šlo o čtrnácti- až šestinásobek částky, kterou klient zadal, potvrdil Hospodářským novinám mluvčí banky Tomáš Pavlík. "Společně s Visou jsme zabránili, aby k tomu znovu docházelo. Klientům, kteří se ozvali, převádíme peníze zpět, aby nebyli v nouzi," dodal.
Fiala upozornil na to, že se s tímto problémem setkali klienti dalších tuzemských bank a peníze mizely lidem z účtů také v Polsku a v několika dalších zemích. Češi se podle HN s mizením peněz z účtů nesetkávají prvně, ale dosud šlo hlavně o duplicitní transakce.