"Nárůst prodeje o 35 procent byl vloni rekordní, zvláště když trh zaznamenal nárůst jen asi 11 procent. Úspěchu jsme dosáhly díky nejnižším cenám letenek a bezkonkurenčního online rezervačního systému letenek, který vloni získal ocenění IEA za nejefektivnější internetové řešení," řekl Jančura. Letos plánuje firma udržet růst opět nad 30 procent.
Firma Student Agency provozuje síť vnitrostátních i celoevropských autobusových linek. Pobočky má v 11 městech ČR a tři na Slovensku. Původní zaměření firmy však je zprostředkování jazykových a pracovních pobytů v zahraničí, nyní asi do 20 zemí. "Naší největší aktivitou je ale bezesporu prodej letenek. Zaměřujeme se na prodej velmi levných letenek, především do zemí Evropy," dodal Jančura. Vzhledem k množství prodaných letenek získává firma přístup k exklusivním cenám.
Student Agency plánuje v příštích letech vstup do železniční dopravy. Žluté rychlovlaky s názvem HighJet chtějí Českým drahám konkurovat především v rychlosti, ceně jízdenek a luxusními vagóny. Dopravce plánoval také vybudovat síť čtyřhvězdičkových hotelů ve všech českých městech. První z nich plánoval otevřít již letos v Praze, následovat měly Brno a Ostrava, nakonec ale tento projekt pozastavil. Jančura už nechce pokračovat ani v expanzi na tuzemských autobusových linkách. Spojení z Prahy do Českých Budějovic, které firma začne provozovat letos v březnu, tak má být poslední z linek mezi metropolí a krajskými městy.
Skupina Student Agency zaměstnává kolem 750 zaměstnanců. Jediným majitelem je Radim Jančura, který v roce 2006 získal titul Podnikatel roku. Šestatřicetiletý Jančura začal s podnikáním ještě jako student brněnské techniky, Student Agency založil v roce 1996.