České dráhy budou prodávat letenky ve dvou tarifních třídách. Do bližších měst jako jsou Milán, Benátky nebo Brusel bude letenka z nádraží stát 1290 korun se všemi poplatky, do vzdálenějších měst, například Paříže nebo Athén, bude cena letenky 1790 korun. Kromě jízdenky na vlak je další podmínkou nízké ceny i včasný nákup. Uvedené tarify platí šest a více týdnů před odletem.
Letenky na nádraží si cestující bude moci koupit ještě dva týdny před odletem, budou však dražší o 400, respektive 200 korun, než když si je pasažér koupí dříve. Prvním nádražím, které letenky nabídne, bude Brno, od února se prodej rozšíří do Pardubic, Ostravy nebo Prahy - Libně. Postupně by měly být letenky k dostání ve více než 20 stanicích.
Na zvláštním druhu spolupráce se obě firmy dohodly pro trasu Praha - Bratislava, kde nabídnou hybridní letenko-jízdenku. Pokud si ji cestující koupí, jedním směrem poletí a opačně pojede pendolinem Českých drah. Konečná cena balíčku je 995 korun, což je méně než dosavadní nejlevnější tarif u obou společností.
"V ČR stále existuje většinová skupina zákazníků, kteří z mnoha důvodů nechtějí nebo nemohou nakupovat přes internet," vyjádřil se ke spolupráci šéf českého zastoupení Sky Europe Jakub Kašpar. Podle něj chce firma nádražním prodejem přilákat k létání především mimopražské klienty. Naopak navrátivší se letečtí pasažéři si budou moci koupit jízdenku ČD u přepážky Sky Europe na ruzyňském letišti.
Spolupráce ČD a SE není v České republice první svého druhu. Dráhy do loňského jara spolupracovaly s Českými aeroliniemi, takže letenky ČSA platily i na pendolino. To bylo v prodejních systémech vedeno jako let v hladině nula. ČSA však smlouvu vypověděly jako nepřínosnou. Spolupráce leteckých a železničních dopravců je běžná například v Německu.