"Je to pro mě pocta i výzva zároveň, protože ruský trh je považován za jeden z nejperspektivnějších trhů na světě. Mým cílem je zvýšení prodeje všech značek koncernu Volkswagen na ruském trhu," komentoval své další působení současný personální šéf Škodovky. Uvedl, že ale bude Škodu Auto i nadále zastupovat v České republice ve významných profesních sdruženích, zejména ve Svazu průmyslu a dopravy a ve Svazu automobilového průmyslu.
Jahn je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze, poté začal v roce 1994 pracovat ve vládní agentuře CzechInvest. V roce 1996 se stal ředitelem jejího zahraničního zastoupení v Chicagu, kde také vystudoval marketing a komunikaci a získal titul MBA, a v roce 1999 byl jmenován generálním ředitelem CzechInvestu. O pět let později se stal místopředsedou vlády a ministrem pro ekonomiku a od roku 2006 je členem představenstva Škoda Auto zodpovědným za řízení lidských zdrojů.
Budoucí personální šéf největší tuzemské automobilky Dierkes působil v různých funkcích koncernu Volkswagen od roku 1984. Od roku 2006 byl personálním ředitelem Volkswagen Německo a od července 2007 generálním zmocněncem koncernu Volkswagen, informovala dnes Škoda Auto.
Volkswagen je největším výrobcem automobilů v Evropě. V listopadu 2007 firma otevřela ve městě Kaluga, asi 160 kilometrů jihozápadně od Moskvy, novou továrnu. V továrně se auta Škoda Octavia a Volkswagen zatím jen montují, od roku 2009 by se v ní měla i vyrábět. Koncern si od nového závodu slibuje především zvýšení podílu značky na rozmáhajícím se ruském automobilovém trhu. Kapacita továrny má být letos asi 60.000 automobilů, z toho polovina budou škodovky. Po roce 2009, kdy bude postavena i lakovna, svařovna a další provozy, dosáhne produkce až 150.000 aut ročně.