Věrné zákazníky se však snaží motivovat i konkurence. Například Vodafone na odměnách pro stálé klienty založil svou loňskou vánoční kampaň, když stávajícím zákazníkům zvýšil kredit hovorného o pětinu na tolik měsíců, kolik let jsou zákazníky firmy. Telefónica O2 nabízí, stejně jako dosud T-Mobile, dva oddělené programy pro tarifní zákazníky a uživatele předplacených karet. Členem tarifního programu Benefit se stává automaticky každý uživatel, který tři měsíce po sobě provolá alespoň 50 minut.
T-Mobile nabízí věrnostní program pod názvem Bonus pro tarifní zákazníky od roku 1999, pro uživatele předplacených karet uvedl podobnou nabídku o pět let později. Za dobu fungování se v programech registrovalo 1,8 milionu zákazníků, kteří získali zvýhodnění v hodnotě 2,9 miliardy korun. Téměř tři čtvrtiny zákazníků si za nasbírané body pořizují mobilní telefony a příslušenství, 14 procent si pořizuje volné jednotky nebo kredit na volání.
Aby se zákazníci mohli stát členy věrnostního programu, musí se zaregistrovat. Možnost využívat některou z výhod pak záleží na výši útraty v předchozím období a stáří SIM karty. Například klienti, kteří jsou u operátora méně než půl roku, musí utratit 600 korun, uživatelé s více než dva roky starou SIM kartou jen 250 korun. Členové programu si pak mohou vybrat, zda budou sbírat body na zvýhodněný nákup zboží nebo služeb, nebo budou využívat zvýhodněné služby.
T-Mobile loni zvýšil počet zákazníků o 222.000 na 5,27 milionu. Telefónica podle neoficiálních zpráv překročila 5,1 milionu zákazníků a Vodafone měl na konci minulého roku 2,66 milionu klientů.