Tržby společnosti stouply o 17 procent na 3,1 miliardy dolarů. Nejvíce k růstu přispěla Čína, Evropa, Blízký východ, Afrika a Latinská Amerika. Tržby v Severní Americe se zvýšily o dvě procenta. V Latinské Americe vyskočily o 28 procent, hlavně díky Brazílii a Kolumbii, kde tržby stouply o 40 procent. V západní Evropě, na Blízkém východě a v Africe se obrat skupiny zvýšil o 22 procent. Nejvíce k růstu v oblasti přispělo Turecko. O 22 procent vzrostly tržby také ve střední a východní Evropě. V oblasti Asie a Tichomoří obrat stoupl o osm procent.
Avon dodal, že navzdory zhoršení ekonomické situace ve Spojených státech, která způsobila pokles výdajů spotřebitelů, očekává v letošním roce růst tržeb kolem pěti procent, napsaly agentury AP a Reuters.
Avon představil v listopadu 2005 několikaletý restrukturalizační plán. Cílem plánu je, aby firma dokázala lépe a rychleji reagovat na trendy trhu. Jeho součástí je renovace výrobních center, přesun výroby do zemí s nižšími výrobními náklady a změny v řídicích pravomocech. Avon již uskutečnil změny v přímém prodeji v zahraničí, přeorganizoval dodávkové řetězce v západní Evropě a Latinské Americe a přesunul na subdodavatele svá zákaznická centra a další aktivity. Změny mají být dokončeny v roce 2009.