Tisková zpráva

18.12.2000 | ,
Domovská stránka


perex-img Zdroj: Finance.cz

O tom, jaké má Vaše firma šance v prostředí nové ekonomiky, vypovídá firemní využívání Internetu. Pracujete-li v jakémkoli sektoru či odvětví, od automobilového přes oděvní až po právní, možnosti elektronického obchodování budou mít na Vaše podnikání vliv. Propagace firmy na Internetu je základ, se kterým již dnes nemůže obstát, a konkurenti toho dříve nebo později využijí. e-Business totiž neznamená jen přítomnost na Internetu. Jde o podíl na trhu, efektivitu práce, nové obchodní kánaly, snížení nákladů a dlouhodobý růst umožněný efektivním využíváním Internetového prostředí. Možná máte problémy se se stavením té správné strategie rozvoje e-businessu pro Vaši společnost či narážíte-li na překážky při její implementaci. Přednášející z globálních konzultantských a IT společností této konference EuroFora s názvem e-Business: strategie a implementace se Vám budou snažit ulehčit práci a orientaci. O své poznatky z oblasti e-businessu se s Vámi podělí i jedna z nejúspěšnějších společností v České republice – Škoda Auto. Více informací

Autor článku

 

Články ze sekce: Domovská stránka