Již půl milionu klientů využívá Osobní účet České spořitelny

06.02.2008 | , Česká spořitelna
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Finance.cz

Výběry z více než 1100 bankomatů bez poplatku, neomezený počet převodů v rámci ČR zdarma, široký výběr elektronických i embosovaných debetních karet včetně zlaté karty, kontokorent se startovacím limitem bez dokladování příjmu, ale také třeba právní ochranu a mnoho dalších produktů a služeb podle individuálního výběru klienta nabízí od srpna roku 2007 Osobní účet České spořitelny.

Za pouhých šest měsíců své existence má Osobní účet České spořitelny  již 500 000 klientů. Dne 4. února 2008 si půlmiliontý účet otevřel klient z Karvinska, pro kterého Česká spořitelna připravila dárek v podobě ročního vedení účtu zdarma.

„Osobní účet klienti využijí nejen k běžným transakcím, na výběr mají také z mnoha speciálních produktů a služeb. Atraktivní jsou služby, které chrání výdaje klienta v případě ztráty zaměstnání nebo nemoci, a dále služby, které zajistí komplexní právní servis při reklamaci v obchodech“, uvedl Martin Techman, ředitel úseku rozvoje obchodu České spořitelny. „K danému typu účtu je na českém trhu ojedinělá nabídka asistenčních služeb pro motoristy a domácnosti“, dodal Martin Techman

Klient si v rámci Osobního účtu svobodně zvolí pouze ty produkty a služby, o které má zájem a které opravdu využije. V nabídce jsou produkty v pásmech Standard, Plus a Speciál.  Osobní účet České spořitelny se vyznačuje vysokou variabilitou - stejnou kombinaci produktů a služeb má pouze 16 % všech klientů. Majitel půlmiliontého účtu si k základnímu pásmu Osobního účtu sjednal přímé bankovnictví SERVIS 24, výběry z bankomatů ČS zdarma,  zůstatkové SMS bez poplatku a debetní kartu Maestro. Z nabídky produktů a služeb Plus si klient zvolil platby v rámci ČR zdarma a Spořící plán, který zajistí vyšší úročení prostředků na účtu.

Klient si může nastavení svého účtu kdykoliv měnit, od konce ledna i prostřednictvím služby SERVIS 24 Internetbanking. Novinkou je také možnost sjednat si zasílání  zůstatkových SMS zpráv k Osobnímu účtu bez ohledu na to, zda klient používá elektronické bankovnictví či nikoli. Zůstatkové SMS byly dosud dostupné pouze uživatelům přímého bankovnictví.

Osobní účet uvedla Česká spořitelna na trh v srpnu loňského roku a okamžitě se setkal s pozitivní odezvou klientů. Na začátku září 2007 mělo Osobní účet České spořitelny 100 000 klientů, na konci října to bylo již 250 000 klientů a počet klientů dále rostl až ke stávajícímu půlmilionu. Denně si Osobní účet sjedná několik tisíc klientů. Na podzim loňského roku se Osobní účet České spořitelny stal v soutěži MasterCard Banka roku „Účtem roku 2007“. Více než 20 % majitelů Osobního účtu České spořitelny jsou nově příchozí klienti.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy