Penzijní fond KB tak splnil svůj obchodní cíl pro rok 2007. Celkem fond uzavřel v roce 2007 takřka 89 tisíc nových smluv o penzijním připojištění. PF KB, jako čtvrtý největší penzijní fond na českém trhu, si tak zachoval dynamiku předchozích let, kdy meziročně roste rychleji než celý trh penzijních fondů.
K významnému nárůstu počtu aktivních účastníků PF KB přispěla také marketingová kampaň, která probíhala v období od 1. října do 16. listopadu 2007. V období kampaně mohli získat noví klienti PF KB příspěvek 500 Kč od Komerční banky. Podmínkou bylo uzavřít smlouvu na pobočce Komerční banky na měsíční příspěvek větší než 300 Kč a zaplatit příspěvek do konce roku 2007.
„Výhod v rámci společné kampaně PF KB a Komerční banky využilo více než 3 650 nových účastníků. V průměru se noví klienti rozhodli přispívat na penzijní připojištění 547 korun měsíčně,“ uvedl Pavel Jirák, výkonný ředitel Penzijního fondu Komerční banky.