Vlaky měly navíc dnes ráno zpoždění a byly přeplněné. Podle Markéty Krausové z tiskového oddělení Českých drah jezdily soupravy jen po jedné koleji, jedna měla ráno poruchu. Vlak se z kolejí podařilo odstranit zhruba po hodině, ostatní musely jezdit po druhé koleji.
Podle Pavla Blaženína z černošické radnice byly v pondělí odpoledne závory naopak dlouhou dobu staženy. Zkomplikovalo to prý i zasedání městského zastupitelstva. "Někteří zastupitelé byli na druhé straně a nemohli se dostat na jednání včas," řekl Blaženín. Museli zaparkovat a jít pěšky, dodal.
Pokud nastane problém se světelným signalizačním zařízením, strojvedoucí mají podle Českých drah příkaz jet v místě krokem Vlak musí být schopen hned zastavit, aby se nemohlo nic stát.
Problém se závorami nastal byl v Černošicích i před několika týdny. Několik hodin byly staženy rovněž kvůli krádeži součástky z barevného kovu. Mezi Radotínem a Černošicemi museli řidiči jezdit po poměrně dlouhé objížďce.
Někteří černošičtí obyvatelé poukazují na to, že přejezd působí potíže, i když závory fungují. Když jede vlak, jsou dlouho staženy z důvodu, že jsou přímo na zastávce. Ve špičkách se ve městě kvůli tomu tvoří kolony automobilů. Pomohla by prý výstavba mimoúrovňového křížení.