Tržby AAA se loni zvýšily o 34,9 procenta na 470 milionů eur, tedy zhruba 11,7 miliardy korun. Provozní náklady stouply o 54 procent na 78,9 milionu eur, což jsou přibližně dvě miliardy korun. Provozní zisk klesl o 94 procent na 700.000 eur, tedy 1,7 miliardy Kč.
Pokles způsobil růst nákladů spojený s otevíráním nových poboček. Otevření některých autocenter se zpozdilo a navíc se snížila dynamika růstu prodeje ojetých aut.
"Tato kombinace nepříznivých a neočekávaných vlivů zavinila propad výsledku ve 4. kvartále," uvedl generální ředitel Anthony Denny.
Firma loni na podzim vstoupila na pražskou a budapešťskou burzu. Od zahajovacích 55 Kč za akcii se ale její kurz propadl na současných zhruba 24 korun.
Skupina AAA Auto loni prodala v pěti zemích 79.871 aut, což je o 29 procent více, než v roce 2006. Počet poboček se zvýšil o 20 na 45 autocenter v ČR, Slovensku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.