V rámci třetího workshopu SALES STORM, který se uskuteční 15. dubna 2008 v Dorint hotelu Don Giovanni v Praze 10, se budeme právě této otázce věnovat.
Workshop SALES STORM je určen všem lídrům obchodních týmů nezávisle na oboru, ve kterém pracují. V tomto případě všem, kteří se zamýšlejí nad tím, do jaké míry závisí věrnost zákazníků na jejich produktu či je v rukou jejich obchodníka, který může opustit společnost i se zákazníkem. Přineseme informace o tom, jaké indikátory pro měření a vyhodnocování loajality zákazníka použít. Jaké motivační a věrnostní programy je možné využít nejen v B2C, ale také v B2B segmentu. Zároveň vyvoláme diskusi nad tématem hranice mezi motivací a korupcí a jak dodržovat i v rámci motivace zákazníků etické kodexy. A nakonec si účastníci také budou moci poslechnout, jak jim ve sledování vztahů se zákazníky a v měření loajality mohou pomoci také informační technologie.
Celodenní program se bude skládat ze šesti konferenčních bloků ve formě prezentací, panelových diskusí či případových studií, na kterých budou spolupracovat obchodní ředitelé a ředitelé z významných a úspěšných společností na českém trhu. Opět tedy bude cílem snaha o maximální praktický užitek pro účastníky workshopu. Zároveň se účastníci budou moci sami interaktivně zapojit se svými dotazy či zkušenostmi v rámci prostoru pro diskusi v průběhu či na konci každého konferenčního bloku a získat inspiraci, jakým způsobem pracují obchodní manažeři ve stejných či jiných oborech.
O své zkušenosti se ve workshopovém programu podělí zástupci z řad obchodního managementu a top managementu renomovaných společností, jako například D.A.S. Pojišťovna právní ochrany, Etické fórum ČR, Intrum Justitia, Jansen Display, Lease Plan, Microsoft, Ogilvy, Orco Property Management, Teva Pharmaceuticals a další.
Partneři a mediální partneři workshopu
Poděkování za podporu a důvěru patří partnerům workshopu, vzdělávací společnosti KP2, divizi CRM software společnosti Microsoft, softwarové společnosti update software a také mediálním partnerům, kterými jsou časopis pro obchodníky SALES POWER, časopisy EURO, Marketing Magazine a B2B časopisy Zboží&Prodej, Retail Biz, Systémy Logistiky a HOREKA. Dále poděkování náleží také internetovým portálům www.finance.cz, www.educity.cz a www.meetings.cz a www.kamworld.cz.
Bližší informace o programu workshopu naleznete na www.sales-storm.cz.
KONTAKTY:
ATOZ Event, s. r. o.
Holečkova 29
150 95 Praha 5
Darina Jadrná
Project Manager
Tel.: +420 246 007 221
Fax: +420 246 007 201
Mobil: +420 605 296 744
E-mail: darina.jadrna@atoz.cz