Cena veřejnosti soutěže Zlatá koruna je anketou, do které sami uživatelé nominují své oblíbené finanční produkty dostupné na českém trhu. Tato nominace probíhá prostřednictvím internetových stránek soutěže. Do finále postupuje dvanáct produktů s největším počtem hlasů.
„Podle čísel, která máme k dispozici, se do nominačního hlasování proti loňsku zapojil již dvojnásobný počet účastníků a o plnou stovku se letos zvýšil počet nominovaných produktů. Dokazuje to, že oblibě u zákazníků se, kromě těch osvědčených, těší i nové produkty přicházející na trh, což je pro finanční společnosti, které jimi dokáží oslovit a zaujmout klienty, dobrou vizitkou,“ říká ředitel soutěže Pavel Doležal.
Za tři měsíce od vyhlášení nominačního hlasování 1.11.2007 bylo odevzdáno 13 856 platných hlasů pro 423 různých produktů.
K 29.2.2008 bylo průběžné pořadí na prvních dvanácti místech následující (produkty jsou seřazeny abecedně):
- Aviva Easy Life Aviva životní pojišťovna, a.s.
- ČSOB Elektronické bankovnictví Československá obchodní banka, a. s.
- eMAX -spořící účet mBank -BRE Bank SA organizační složka podniku
- konto Genius Active GE Money Bank, a.s.
- Max Internetbanking PS Poštovní spořitelna
- MAZLÍČEK -pojištění pro psy Česká pojišťovna a.s.
- mKonto -osobní účet mBank -BRE Bank SA organizační složka podniku
- Mojebanka (Internetové bankovnictví) Komerční banka, a.s.
- Penzijní připojištění AXA AXA penzijní fond a.s.
- Program Student+ Česká spořitelna, a.s.
- SERVIS 24 Česká spořitelna, a.s.
- Spořicí účet ING Konto ING Bank N.V., organizační složka
Informace o způsobu hlasování
Hlasování v Ceně veřejnosti probíhá dvoukolově. V prvním, nominačním kole, které bude ukončeno 31. března 2008, se hlasuje prostřednictvím internetu na www.zlatakoruna.info. Dvanáct produktů s nejvyšším počtem nominačních hlasů postoupí do finálového kola, které proběhne na internetu a navíc i prostřednictvím SMS zpráv. Finálové hlasování bude ukončeno 21. května 2008.
V nominačním kole se hlasuje o všech produktech, které jsou umístěné na internetových stránkách Zlaté koruny. Veřejnost však může dát hlas také jakémukoliv dalšímu produktu, který na stránkách není uveden, a to tak, že jeho název napíše do hlasovacího formuláře.
Každý měsíc je z hlasujících vylosován výherce zahraniční dovolené s cestovní kanceláří FISCHER, tři další výherci získají členství ve World Class Health Academy.
Výsledky hlasování v minulém ročníku
V minulém ročníku hlasovalo celkem 20 688 účastníků pro 314 různých produktů.
Cenu veřejnosti, Zlatou korunu si odnesl Max Internetbanking Poštovní spořitelny, Stříbrnou korunu DYNAMIK Plus České pojišťovny a Bronzovou korunu produkt SERVIS 24 České spořitelny.