Firma zvýšila prodej na všech hlavních trzích. Na největším odbytišti v západní Evropě zvýšila prodej o 8,6 procenta na 327.222 aut, ve střední Evropě vzrostl odbyt škodovek o 1,2 procenta na 142.483 vozů a na východě Evropy o 33,9 procenta na 95.032 aut. Nejvýraznější růst firma zaznamenala v Asii a v zámoří, kde zvýšila prodej o 78,7 procenta na 65.295 aut.
Nejúspěšnějším modelem byla nová Octavia, kterou si koupilo 237.422 zákazníků, tedy o 18,1 procenta více než v roce 2006. Následovala Fabia, která ale zaznamenala pokles prodeje o 4,5 procenta na 232.890 aut. Octavia Tour zvýšila odbyt o 4,6 procenta na 72.529 vozů. Automobilka loni rovněž prodala 66.661 modelů Roomster a 20.530 vozů Superb, u kterých zaznamenala pokles o 2,2 procenta.
V lednu a únoru firma zvýšila prodej o 17,8 procenta na 105.179 aut, což podle Junga naznačuje překonání loňské výroby 660.000 vozů. "Ve střednědobém horizontu výroba překročí hranici jednoho milionu vozů," dodal.