Současný terminál podle Biermanna zvládne ročně odbavit asi 2,6 milionu cestujících. Loni letištěm prošlo 2,02 milionu cestujících. Do roku 2010 chce letiště vybudovat nový terminál tak, aby roční kapacita stoupla na 3,5 milionu lidí. O dva roky později by měla být zlikvidována současná více než třicetiletá budova terminálu a na jejím místě vyroste další nová stavba, která zvýší kapacitu letiště na pět milionů lidí. Celkem by do rozvoje areálu letiště mělo do konce roku 2012 směřovat zhruba pět miliard Sk, dodal Biermann.
Kromě prostorů pro cestujících plánuje letiště v nejbližších pěti letech investovat další dvě miliardy Sk do údržby, strojů, vzletových a přistávacích drah, odbavovacích ploch pro letadla a prostorů pro nákladní leteckou dopravu. Vzniknou i nová parkovací místa a obchodní a restaurační prostory.
Většinu akcií bratislavského letiště chtěla bývalá vláda Mikuláše Dzurindy prodat strategickému investorovi. Současný kabinet Roberta Fica ale privatizaci zrušil a letištní společnost zůstala pod kontrolou státu. Vláda uvažovala, že kvůli rozvoji největšího slovenského letiště vytvoří společný podnik s vídeňským letištěm, nakonec však z tohoto plánu sešlo.