T-Mobile loni uvedl kampaň pod názvem Recyklístek, v rámci které za každý telefon odevzdaný k recyklaci dostal zákazník poukaz na nákup v prodejnách T-Mobile v hodnotě 200 Kč. Během tří měsíců tak firma nasbírala 50.000 telefonů. Před zahájením akce vybrala několik set přístrojů za rok; například v roce 2006 to bylo 683 telefonů.
Konkurenční firmy majitelům vysloužilých mobilních telefonů peníze za jejich výkup nenabízejí.
Podle údajů společnosti REMA, která se recyklací mobilů zabývá, se ve vysloužilých telefonech v Česku ukrývá 2700 kilogramů stříbra, 300 kg zlata a 116 tun mědi.
V podpoře recyklace mobilů chce firma pokračovat i letos. V rámci dnes zahájených dnů mobilní etikety firma ve stanu na pražském Náměstí republiky informuje o složení mobilů, zastoupení toxických materiálů a přínosech recyklace. Pokračovat by měla i forma finanční motivace k odevzdávání starých přístrojů.
T-Mobile je s 5,3 milionu zákazníků největším tuzemským mobilním operátorem.