Jednotlivé bloky zpráv nebudou přerušovat ani reklamy, ani spoty propagující samotnou Primu, takzvané selfpromotion. V pevně stanovených časech přibudou rubriky Setkání s hvězdou (vždy v 19:55), před tři čtvrtě na osm bude mít své místo rubrika věnovaná významným či zajímavým výročím, nová bude i rubrika Šetříme vaše peníze, u níž přesný čas ještě není dán. V 19:58 diváci uvidí seriál Sportovní příběh.
"Nyní došlo ke stabilizaci sledovanosti a chceme jít nahoru," řekl serveru iDNES.cz Pavlík. "Diváci o tyto informace mají zájem, to nám dokazuje například pořad Top 10, který má výbornou sledovanost," dodal.
"Bulvarizace to není," míní ale. Na téma bulvarizace zpráv, která by mohla na Primu přilákat více diváků, před dvěma týdny v rozhovoru pro Frekvenci 1 šéf zpravodajství Primy Pavel Zuna poznamenal, že si to nedovede představit. "To je otázka, možná ano, možná ne. Já bulvár nechci dělat, ani na to nemám tým, znamenalo by to vyměnit celý tým včetně mě," uvedl tehdy.
Sledovanost hlavních zpráv televize Prima měla po přesunu klesající tendenci. Zatímco v prvním týdnu od 4. února po přesunu zpráv na stejnou dobu, kdy svou hlavní zpravodajskou relaci vysílá i TV Nova, je sledovalo v průměru 949.000 lidí, o pět týdnů později se počet diváků zpráv Primy snížil téměř na polovinu. V desátém týdnu je v průměru sledovalo 502.000 diváků, vyplývalo z údajů o sledovanosti ATO-Mediaresearch, které zveřejňuje server Novinky.cz. V uplynulém týdnu se sledovanost pohybovala mezi 440.000 až 480.000.