Rok 2007 byl podle Brejchy pro firmu ve znamení investic. "Pokračovaly investice do rozvoje informačního systému společnosti se zaměřením na internetový prodej," řekl Brejcha. Došlo také k rozšíření a rekonstrukci pobočkové sítě Čedoku, která nyní čítá 45 provozoven. Mimořádným výdajem byl také například nákup dvou luxusních autokarů Volvo.
K zásadní změně loni došlo ve vlastnické struktuře Čedoku. Společnost Unimex Group, která Čedok ovládala od roku 1995, prodala svůj 98procentní podíl americko-turecké finanční skupině Odien. Ta v regionu střední a východní Evropy začala investovat v roce 2004; zaměřuje se na největší firmy v oboru. Odien chce podle slov svých zástupců Čedok dále rozvíjet.
Čedok, který byl založen v roce 1920, je nejstarší českou cestovní kanceláří. Do roku 2006 byl, co se týče tržeb, také největší, loni jej s tržbami 3,3 miliardy korun předběhl Exim Tours. Počet klientů za rok 2007 firma zatím nezveřejnila, v roce 2006 to bylo 406.000 lidí, přičemž více než polovina mířila do zahraničí.