„Kreditní karty Komerční banky přinášejí klientům několik zajímavých výhod. Kromě možnosti umístit na přední stranu karty vlastní obrázek a změnit jednoduše v bankomatu KB bezpečnostní PIN je to především až 45 dní bezúročného období, které se na rozdíl od některých konkurenčních bank vztahuje také na výběry hotovosti z bankomatu,“ uvedl výkonný ředitel pro marketing Komerční banky Zdeněk Mojžíšek. Významnou výhodou je také pojištění, které je standardní součástí každé kreditní karty KB.
Zájemci o osobní kreditní karty Komerční banky mohou aktuálně volit mezi dvěma produkty. Prvním je embosovaná kreditní karta MasterCard s cestovním pojištěním zdarma, druhým je elektronická kreditní karta VISA Electron, která je vydávána bez poplatku a zdarma nabízí pojištění schopnosti splácet úvěr.
„Velmi jednoduše mohou o kreditní kartu požádat stávající klienti Komerční banky. Používá-li klient internetové bankovnictví a má předschválený úvěrový limit, může o kreditní kartu požádat on-line v aplikaci Mojebanka,“ doplnil Zdeněk Mojžíšek.
V roce 2007 vzrostl počet osobních kreditních karet používaných klienty KB o 19 % na téměř 155 000.
Komerční banka zahájila podporu akční nabídky kreditních karet inzercí v tisku, na venkovních inzertních plochách a v televizi. Cílem kampaně je představit humornou formou základní výhody, které přinášejí kreditní karty spotřebitelům. Hlavním mottem nové kampaně je „My, karty od Komerčky nejíme, nespíme, ale platíme!“