Zájem klientů Allianz pojišťovny o on-line sjednávání pojištění výrazně roste

23.04.2008 | , Allianz
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Finance.cz

Allianz Direct, člen skupiny Allianz a výhradní obchodní zástupce pro přímý prodej pojistných produktů Allianz pojišťovny, má za sebou první rok svého působení na českém trhu.

Povinné ručení, havarijní pojištění, penzijní připojištění a cestovní pojištění patří k produktům, které si dnes klient Allianz pojišťovny sjedná v klidu a pohodlí svého domova či kanceláře, a to prostřednictvím internetu nebo po telefonu.

Allianz pojišťovna nabídla svým klientům on-line sjednání pojištění již v roce 2000. Od prosince 2006 jej zajišťuje její sesterská společnost Allianz Direct, která je výhradním obchodním zástupcem pro přímý prodej pojistných produktů Allianz pojišťovny. V současné době nabízí Allianz Direct možnost on-line sjednání povinného ručení, havarijního pojištění, cestovního pojištění a nově také penzijního připojištění. Klienti si mohou vybrat z několika balíčků služeb, které přesně vyhovují jejich potřebám.

Jednatelka společnosti Allianz Direct Jitka Basová hodnotí uplynulý rok jako velice úspěšný: „Možnost sjednání on-line pojištění využívají lidé stále víc. Počet našich klientů vzrůstá každým měsícem o desítky procent.“

Počet uzavřených smluv povinného ručení vzrostl od ledna 2007 více než dvakrát, na havarijním pojištění téměř čtyřikrát. V sezóně se až 50 % cestovních pojistek sjednává právě touto cestou. Hlavní důvody nejsou podle Jitky Basové nijak překvapivé: „Allianz pojišťovna je renomovaná společnost nabízející kvalitní pojištění a Allianz Direct k němu otevírá novou, rychlou a cenově výhodnou cestu. A to naši klienti požadují.“

Možnost on-line sjednání pojištění využívají nejvíce klienti mezi 25 a 39 lety. V případě povinného ručení je to až 60 % smluv, u havarijního pojištění 55 %. Oblíbenost on-line pojištění roste však i u klientů mezi 40 a 60 lety, kteří uzavřeli více než 30 % smluv na autopojištění. Klienti starší 60 let uzavřeli 5 % smluv. Hojně využívané jsou on-line platby cestovního pojištění, v autopojištění pak roční platby bankovním převodem.

Každý klient má možnost zaregistrovat se na stránkách www.AllianzDirect.cz a vytvořit si své  osobní konto, čímž se mu velice zjednodušuje opětovné přihlašování na stránky a také přístup k dříve zadaným informacím. Může si kdykoliv prohlédnout již uzavřené pojistky nebo si připravit pojistku pro pozdější využití. Cena připravené pojistné smlouvy je garantována až devadesát dní ode dne uložení nabídky.

Pro letošní rok připravuje Allianz Direct pro své klienty řadu novinek a dalších zvýhodnění. „Naším cílem není samozřejmě jen růst v oblasti čísel, ale především spokojenost klientů a také zaměstnanců. Jestliže vládne spokojenost na těchto stranách, jsou pozitivní výsledky přirozeným důsledkem,“ doplnila Jitka Basová.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy