Virální marketing, internetové komunity, word of mouth, CSR, brand entertainment, … tyto pojmy lze slýchat stále častěji, ale ne každý má čas si je v klidu zařadit do celkového kontextu činností a strategie své firmy.
Proto se Marketing Management 2008, v pořadí již 9. mezinárodní kongres pro marketingové managery a specialisty pořádaný 5. června 2008 v pražském hotelu Ambassador, zaměří právě na toto téma. Program poskytne možnost seznámit se v ucelené podobě se vším podstatným, co se v oblasti nových marketingových nástrojů odehrává.
Klíčovým řečníkem kongresu bude George Silverman, globální guru v oblasti word-of- mouth marketingu. Půjde o představení zcela nového pojetí marketingu založeného na tom, čemu se sice česky říká poněkud legračně „šeptanda“, co ale přináší velmi seriozní výsledky a zásadním způsobem mění styl práce marketérů. Georgova prezentace představí, jak chápat různé metody Word-of-Mouth marketingu, jak navrhnout funkční komunikační kampaň s jejich využitím, jak se vyhnout jeho úskalím a jak nahradit některé zastaralé metody strategiemi WOM. Uvede specifické tipy a příklady, jak lze ve věku informačního přetížení odlišit určitý produkt od jiných.
Marketing Management 2008 přinese nejen vynikající přednášky, ale i nepochybně zajímavou odpolední panelovou diskusi marketérů nad možnostmi implementace nových nástrojů v našich podmínkách.
Více informací podá programový garant kongresu
Roman Řípa: roman.ripa@bluestrategy.cz
On-line registrace je k dispozici na www.marketingmanagement.cz