Silný růst skupina zaznamenala v Maďarsku, kde zvýšila prodej o 90 procent, a v Polsku, kde vzrostl o 59 procent. Prodej na Slovensku vzrostl o 13 procent; naproti tomu se snížil v rumunské pobočce, a to o 25 procent.
"Tempo konsolidovaného růstu prodejů zaznamenalo zpomalení, jež pokračovalo z posledního čtvrtletí 2007," uvedl mluvčí skupiny AAA Auto Milan Smutný. Hlavními důvody vývoje na domácím trhu byly podle něj rostoucí prodeje nových vozů a především nárůst individuálních dovozů starších ojetých aut, což bylo podporováno vývojem české koruny a vstupem ČR do Schengenu. "Podle našeho očekávání význam tuzemského trhu bude ustupovat ve prospěch našich nových trhů, na něž jsme od roku 2006 expandovali," dodal.
Podle výkonného ředitele skupiny AAA Auto Matyáše Kořínka se firma snaží přizpůsobit novým podmínkám na trhu, aby si uchovala vysokou ziskovou marži. "Hlavními nástroji je snižování nákladů a nabídka širokého spektra finančních služeb a jiných doplňkových produktů," řekl. Dosažení ziskovosti skupiny i jednotlivých poboček je hlavním cílem společnosti, dodal.
Firma loni skončila překvapivě ve ztrátě kolem 120 milionů korun. Konsolidované výsledky za 1. čtvrtletí 2008 AAA Auto oznámí 29. května, kdy by také měla dát výhled pro letošní rok ohledně perspektivy obnovení ziskovosti. Akcie AAA Auto se od loňského září obchodují na burzách v Praze a Budapešti. Cena akcií od úpisu klesla z 55 na současných 20 korun.