Nárůst uživatelské základny chce Microsoft podpořit zaměřením na starší generaci a začínající uživatele. Pro studenty firma loni spustila nabídku obsahující 19 produktů za poloviční cenu, pro seniory pak přišla s nabídkou upravených PC. Studentských licencí a zlevněných licencí pro domácnosti firma prodala přes 100.000.
Od poloviny minulého roku česká pobočka prodala 10.000 herních konzol Xbox, v příštím roce by na český trh mohl přijít mediální přehrávač Zune. O termínu jeho uvedení ale zatím firma nerozhodla. "Chceme nejprve pro Zune připravit infrastrukturu a budujeme partnerskou síť," uvedla Gilsonová.
Zároveň popřela, že by Microsoft, který usiluje o vyhledávač Yahoo, měl zájem o tuzemskou internetovou jedničku Seznam.cz. "Je to nesmysl. O ničem takovém nyní neuvažujeme," uvedla Gilsonová. Informaci zveřejnily dnešní Hospodářské noviny.
Microsoft by měl dnes oznámit společný projekt s Českými drahami, který má umožnit nákup jízdenek po internetu včetně lístků do zahraničí.