Podobnou službu na českém trhu zatím nikdo nenabídl. V zahraničí podobný formát využívají například britský BLYK, nebo Virgin Mobile a Jingle Networks v USA.
Uživatelé budou moci uskutečnit deset hovorů týdně, pokud se zaregistrují a sdělí o sobě některá data, množství hovorů se zdvojnásobí. Pokud pak budou chtít telefonovat, stačí vytočit číslo 829829829, vyslechnout krátkou ohlášku, pak zadat číslo volaného a po vyslechnutí dvacetivteřinové reklamy volat. Po 45 vteřinách hovoru operátor uživatele upozorní, že se hovor chýlí ke konci.
O2 chce podle ředitelky pro informační a reklamní služby Jany Vyhlídalové novým reklamním formátem nabídnout inzerentům přesnější zacílení reklamy. Budou moci využívat například údaje o věku, pohlaví nebo bydlišti uživatelů. "Díky vhodnému zacílení je možné oslovit velkou skupinu potenciálních zákazníků za mnohem výhodnější cenu, než tomu je u klasických reklamních kanálů," dodala.
Volat nebude možné z telefonních budek, ani na linky s vyšším tarifem. Službu zatím také nebudou moci využít zákazníci jiných operátorů.
Telefónica dosud zákazníkům nabízela bezplatné volání z pevných linek jen v rámci měsíčního paušálu. Tuto službu dosud využilo 330.000 zákazníků.
Firma provozuje dva miliony pevných linek a 5,2 milionu mobilních telefonů. Majoritním vlastníkem je španělská Telefónica O2.