Dohoda o partnerství s Googlem umožní Yahoo využívat reklamní systém Googlu k prodeji reklamy, která bude součástí výsledků vyhledávání na Yahoo. Firmy zahájily dvoutýdenní test systému již v dubnu.
Microsoft na začátku února nabídl za jednu akcii Yahoo 31 dolarů, ale s tím, že část kupní ceny uhradí svými akciemi. Tehdy celková cena vycházela na 44,6 miliardy USD (728,4 miliardy Kč). Yahoo tuto cenu považuje za příliš nízkou, přestože v den podání představovala prémii k tehdejší ceně akcií 62 procent, a spojení odmítá. Microsoft nyní zvažuje, zda přistoupí k nepřátelské nabídce.
Pokud by se firmy Yahoo a Microsoft daly dohromady, vznikl by v počítačových technologiích světový gigant a významný rival kolosu Google. Ten je lídrem v internetovém vyhledávání a reklamě na webu. Dohoda by se také stala jednou z největších akvizic v odvětví vyspělých technologií. Primát v této branži patří internetové společnosti America Online, která v roce 2000 převzala mediální společnost Time Warner. Fúze se ale nezdařila a podniky opět změnily svou organizační strukturu.